Dag 16 t/m 18 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Yoëlla en Samantha Roo - WaarBenJij.nu Dag 16 t/m 18 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Yoëlla en Samantha Roo - WaarBenJij.nu

Dag 16 t/m 18

Blijf op de hoogte en volg Yoëlla en Samantha

21 November 2016 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Koh Samui

We werden vanochtend om 10.00 uur opgehaald vanaf het Dreamland Resort in Koh Phangan om naar de pier te gaan. Hier kwamen we rond 10.45 uur aan. Onze boot zou alleen pas om 12.00 uur vertrekken dus we moesten nog een dik uur wachten. Het was snik heet dus we zijn ergens aan het water gaan zitten. Kwam er nog een mannetje naar ons toe om te vragen of we niet mee moesten met de boot van 11:00 uur. Van het ene op het andere moment sloeg het weer om en begon het te hozen. We zijn toen snel ergens onder een afdakje gaan zitten. Rond 11.45 werd er een overdekte buis naar de boot neer gezet. Deze stond in no time vol en daardoor stonden wij in de keiharde regen in de rij om de boot op te gaan. Binnen een paar seconden waren we al zeiknat. Eenmaal op de boot stond de airco flink te loeien. We hadden het ijskoud, omdat onze kleren etc. allemaal nat waren. Gelukkig was het maar een half uur varen en kwamen we snel aan op Koh Samui. De taxichauffeur stond al klaar en na ongeveer een uur rijden kwamen we aan bij Seascape Beach Resort. We werden door een man, die met allebei onze koffers aan het slepen was, naar onze bungalow gebracht. Grote bungalow en hooguit 20 meter lopen van het strand! We hadden best wel honger dus hebben we allebei een hele pizza gegeten, waardoor we 's avonds niet zoveel honger hadden en maar een bordje patat met ananas hebben besteld (lekkere combi haha). De volgende ochtend zag het weer er niet zo best uit en wisten we niet zo goed wat we moesten doen. Eerst maar even ontbijten. We waren erg vroeg en dachten dat het buffet nog niet helemaal klaar was, maar dit was het blijkbaar wel.. Wat een skeer ontbijt, er lagen witte broodjes die je eventueel kon roosteren en bruine broodjes waar je iemand mee dood kon gooien zo hard! Voor de rest lag er boter, jam en een beetje fruit. Nou dan zelf maar even wat halen bij de 7/11. We wisten door het weer niet zo goed wat we moesten doen en zijn eerst maar even een potje gaan kaarten, daarna zijn we even naar de receptie gelopen om te kijken of we eventueel nog een safaritour of iets anders konden doen, helaas was dit met allemaal dieren, zoals een tijgertempel, apen op een fiets en op olifanten rijden, dit wilde we niet en hebben daarom geen tour gedaan. Uiteindelijk kwam gelukkig het zonnetje door en hebben we nog even lekker aan het strand/zwembad gelegen. In de avond zijn we een stukje over het strand gelopen en hebben we lekker gegeten bij Coast, een soort van lounge restaurant. We kregen geen kaart maar een tablet waar we onze bestelling op aan moesten vinken. Na het eten nog even zitten borrelen en daarna lekker naar bed gegaan. Volgende ochtend werden we wakker met het zonnetje, daar word je meteen vrolijk van en we hebben snel onze bikini aangedaan, snel ontbeten en hup daar lagen we weer. Rond een uur of half 1 werd het een beetje bewolkt en zijn we gaan lunchen, daarna hebben we nog een massage gedaan en nog even aan het strand/zwembad gelegen. Sam zat lekker in het water en Yo zegt zou je er niet uitkomen? Sam keek Yo aan van waarom? Het begon ineens keihard te regenen. Aangezien we allebei een klein beetje verbrand waren zijn we gaan douchen, opmaken etc. en hebben we nog even geskyped met René, Monique, Soraya, Theo, Lia en Tess. Na het Skypen alvast even onze koffer ingepakt en uiteten geweest. Dat we in de avond terugkwamen zagen we dat er nog 2 luchtbedden bij het zwembad stonden en hebben we deze stiekem in de kamer leeg laten lopen en in onze koffer gedaan, erg he!! Morgen worden we opgehaald om richting Koh Tao te gaan.

• 21 November 2016 - 15:24

Ed En Nel:

Hoi meiden ja wat kan het weer dan ineens omslaan naar veeeeel regen. Maar gelukkig is het meestal van korte duur! Hopelijk hebben jullie nog wat aan de luchtbedjes haha liefs van ons xx

• 21 November 2016 - 18:38

Eric En Andrea:

Hoi meiden hoop dat jullie nog een paar mooie dagen op Koh Tao hebben en nog mooie strandjes enzo gaan zien .Geniet er nog lekker van want het schiet al op .En het ontbijt mag in NL dan super zijn.Het weer is echt ruk .dikke kus van ons xx

• 22 November 2016 - 07:29

Rend Monique:

Wateen belevenissen all email. PrachtigAl die fotos ...voor herhalings e vatbaar